Αυτή η θρηνούμενη μαμά έχει συμβουλές για άλλους γονείς

0
Αυτή η θρηνούμενη μαμά έχει συμβουλές για άλλους γονείς

[Update, September 20, 2019: In Ashton Zager’s original post she believed her son choked on a muffin. Later, Ashton Zager’s husband, Casey Zager, posted the following update on his Instagram account: „At first, we thought he choked on a muffin, but the medical examiner discovered a bean was blocking his airway.“]

Μαμά δύο και καλλιτέχνης ινών, Άστον Ζάγκερμοιράστηκε μια καταστροφική ανάρτηση στο Facebook χθες, ενημερώνοντας τους ανθρώπους ότι ο μικρότερος γιος της πέθανε απροσδόκητα αφού πνίγηκε από ένα κομμάτι μάφιν μπανάνας.

Η ειλικρινής ανάρτηση κοινοποιήθηκε πάνω από 106.000 φορές από τότε που την δημοσίευσε αρχικά, καθώς αγγίζει τον φόβο που έχουν όλοι οι γονείς: να χάσουν τα μικρά τους από κάτι τόσο απλό όπως το να φάνε ένα σνακ.

Η σπαρακτική ανάρτηση αναφέρει:

„Το μωρό μου πέθανε απόψε. Ο Χανκ πέθανε. Και είμαι ακόμα σε σοκ, οπότε το γράφω τώρα. Πέθανε.

Έπνιξε ένα μάφιν. Ένα συνηθισμένο μάφιν. Το παιδί μου που εισέπνευσε μπανάνες και πορτοκάλια και όλα τα τρομακτικά φαγητά με ευκολία έπνιξε με μια μόνο μπουκιά μάφιν μπανάνας. Το 911 κλήθηκε αμέσως. Και έγινε το heimlich. Και δεν έχασε ποτέ τις αισθήσεις του μαζί μας, οπότε όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο σκεφτήκαμε ότι θα ήταν εντάξει. Αλλά δεν ήταν.

Τον δούλεψαν σχεδόν 3 ώρες νομίζω. Εξακολουθώ να είμαι πραγματικά μπερδεμένος γιατί δεν μπορούσαν απλώς να του βγάλουν τη μοναδική μπουκιά μάφιν από το λαιμό του, αλλά δεν μπορούσαν. Και η καρδιά του έσβησε. Και έκαναν συμπιέσεις για σχεδόν μια ώρα πριν μας καλέσουν ξανά για να μας πουν ότι μπορούσαμε να του κρατήσουμε το χέρι ενώ έκαναν συμπιέσεις για 2 λεπτά ακόμη. Του τραγούδησα εκείνη την περίοδο. Του φώναξε. Του φώναξε ότι η ιστορία του δεν είχε τελειώσει. Ότι δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ, οπότε δεν είχε νόημα αυτό θα ήταν το τέλος της ιστορίας του. Έπρεπε να συνεχίσει και να έχει μια απίστευτη ιστορία. Ο αδερφός του, που τον ονόμασε, τον χρειαζόταν να γυρίσει σπίτι και να συνεχίσει να είναι ο κολλητός του. Γι‘ αυτό τον ονομάσαμε Hank Watson. Του είπα να γυρίσει. Δεν γύρισε.

Είμαι ακόμα σε σοκ. Νομίζω ότι θα ήθελα να μην βγω ποτέ από αυτό. Οι άνθρωποι μας είναι εδώ. Φροντίζοντας μας. Δεν ξέρω πώς θα είναι το αύριο ή που θα πάει αυτό το ταξίδι. Απλώς νιώθω ότι θέλω να το πω σε όλους. Γιατί ίσως θα μπορούσαν απλώς να θρηνήσουν για μένα και δεν θα χρειαστεί να το νιώσω. Ίσως αυτός είναι ένας εφιάλτης που θα ξυπνήσω από αύριο.

Ξέρω ότι ζούμε σε έναν διαλυμένο κόσμο και συμβαίνουν σπασμένα πράγματα. Και ο Κύριος με αγαπά. Και αγαπά τον Χανκ. Και δεν θέλω να μου πει κανείς ότι υπάρχει λόγος για αυτό γιατί μερικές φορές τα άσχημα πράγματα είναι απλώς κακά πράγματα που συνυπάρχουν με τα καλά πράγματα. Και αυτό είναι εντάξει. Και είμαι τρελός και λυπημένος και είμαι πολύ πολύ μπερδεμένος».

Δεν μπορούμε καν να φανταστούμε τι περνάει αυτή η μαμά και η οικογένειά της και θέλουμε να στείλουμε όλη την αγάπη στο δρόμο τους.

Εμείς, ως μητέρες, το διαβάζουμε αυτό και αρχίζουμε ενστικτωδώς να πανικοβάλλουμε για την πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο στα δικά μας παιδιά, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι ο πνιγμός είναι η τέταρτη κύρια αιτία του ακούσιου θανάτου σε παιδιά κάτω των 5 ετών. Και σύμφωνα με το AAPτο φαγητό ευθύνεται για πάνω από το 50% όλων των περιστατικών πνιγμού στα παιδιά.

Για την αποτροπή τους, το AAP συνιστά να κόβετε το φαγητό σε κομμάτια όχι μεγαλύτερα από μισή ίντσα, να ενθαρρύνετε τα παιδιά να μασούν καλά πριν προσπαθήσουν να τα καταπιούν, να προσέχετε όλα τα παιδιά ενώ τρώνε και να αποφεύγετε τροφές όπως χοτ ντογκ, άκοπα σταφύλια, ποπ κορν ή μεγάλα ωμά λαχανικά. Συνιστούν επίσης να μην επιτρέπετε στα παιδιά να περπατούν, να τρέχουν ή να ξαπλώνουν με το φαγητό στο στόμα τους, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει πνιγμό.

Αυτή η ιστορία δημοσιεύτηκε αρχικά στις 20 Σεπτεμβρίου 2019.

Schreibe einen Kommentar